Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

söndag 25 januari 2009

Vinterlek


Jepp, ni ser inte fel. Tillslut kommer jag ut med en ny LO. I dag har jag gjort ett uppslag med bilder från förra vintern (mars 08) när jag, min mor och min brorsdotter Thea var ute och lekte i snön.

Jag har använt mig av två sorters papper när jag gjorde LO:n. Ena pappret var vit cardstock som jag använde som ram runt korten, med stämpelfärgen Baby Blue (136) från Versa Color duttade jag runt ramen för att de skulle matcha lite bättre bakgrundspappret som är från Best Creation Inc (GP 083).
Sen för titeln av LO:n så använde jag mig av glitterlimmen Diamonds &Eucalyptus från Stickles. Vid ordet lek så har jag satt dit några dekorationsstenar i blått. Vad jag utgick i från när jag valde ut hur min LO skulle se ut, var genom de färger man kunde se i snön och av kläderna som var i blått på korten. Så för att de blå kläderna skulle synas lite mer så använde ja mig av Glossy accents. Mellan korten och ramen satt jag även dit 3-d kuddae för att korten skulle få ännu mer fokus.

Inga kommentarer: