Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

torsdag 11 december 2008

Lite uppdate om varför inge har hänt på sistone...

Hej alla scrappälskar, om det är någon som har följt min blog lite grann, så har ni nog sett att det inte har varit så mycket inlägg här på sistone.

Ska nu förklara varför, det är mycket som har hänt på sistone. Slutade jobba i Arvidsjaur, sa upp lägenheten i Luleå, varit på anställningsintervju i Östersund ect. Men till slut vart det så att jag hamnade i Abisko, där jag just nu jobbar som förskollärare. Varför jag inte har scrappat något på sistone är mycket på grund av detta plus att jag inte har orkat ta med mig upp all scrappbooking material som jag har. Hade ju nog med packning när jag skulle flytta upp hit till Abisko. Men nu har man senast idag varit in på Änglafröjds webshop för att beställa lite scrappbookingsaker som jag tänkte pyssla med under julledigheterna nu i Piteå. Sen blir det väl att få upp det till Abisko, man känner ju att det har kliat i fingrarna när man har sett allt som folk på Internet har scrappat. So soon I be back with new stuff ;)

Inga kommentarer: