Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

tisdag 27 januari 2009

Pyssel tajm


Nu kommer ännu en LO: med min brorsdotter Thea. Kommer nog bli några sådana framöver. Har en hel del kort på henne att scrappa. Korten är tagna när jag gjorde min första LO: med Thea (och även Noah) då var titeln "Baby nr 2". För då fick även Thea vara med och pyssla, så självklart ska man göra LO om den gången.

Jag har i färgval utgått från det rosa på Theas kläder och det gröna på mina kläder. Har använt mig av två cardstocks i en rosa och en grön nyans fråga mig inte exakt vilken :-P Sen så har jag använt mig av ett mönstrat papper som är i från Danelle Johnsons kollektion. Har till titel använt mig av sugar coated adhesive chipboard från doodlebug desgin i färgen limeade. Sen har jag för att göra tankebubblan använta mig av en vit cardstockpapper och vita chipboards, skrev texten med en calligraphypenna. SEn har jag ju även använt mig av min nya älskling Glossy accents för att "förhöja" bubblan. Har smyckat ut LO:n lite med rhinestones och babydekorationer.

Inga kommentarer: