Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

onsdag 4 februari 2009

GRATTIZ..... (födelsedagskort)

Nu kommer det ett litet födelsedagskort som jag har gjort som jag ska ge till en tjej jag har lärt känna i här i Abisko. Får hoppas att hon gillar det ;)

Har använt mig av promarker pennor för att färglägga min stämpel. Fantastiska pennor, där man inte behöver se några tuschstreck färgen flyter som ihop så det inte syns några streck. Sen har jag i bakgrund använd mig av ROCKSTAR kollektionen i text och bakgrundspapper, ni kanske känner igen det från mina idolscrappingar som jag har gjort för mitt "Kändisalbum". Till sist har jag utsmyckat kanterna med glitterlim. Har ni några frågor så skriv gärna en kommentar.


Inga kommentarer: