Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

söndag 13 april 2008

Scrapmässan april 2008

Nu så sätter jag till slut in bilder på de saker som jag pysslade med på den roliga mässan i Luleå i början av april. Alla dessa alster hör till mitt "ROCKSTAR"album som jag har som tanke att sätta in bilder på artister och andra kändisar man har hunnit se genom åren.

Längst ner i detta inlägg finns en bättre bildversion av alstret som jag hade med i en utmaning på scrappmässan. De flesta papperna som jag har använt mig av kommer från "ROCKSTAR" kollektionen från DCWV. Annars har jag använt mig en del av "All dressed up" kollektionen från DCWV (förrutom det mönstrade pappret i Peter ~ 04, som var ett rea vinterpapper). Sen har jag även i alstrerna använt mig av stickers från de ovanstående kollektionerna och chipboards.

PETER JÖBACK:


BROLLE JR:


GREASE-KILLARNA från musikalen 2006:






LAMBRETTA:

3 kommentarer:

EmmaP sa...

jag framkallar hos crimson, bra kvalité och snabb leverans. crimson.se är adressen.

Anonym sa...

Vilka fina alster du gjort till ditt rockstar album! :)
Tack för kommentaren i min blogg. Texten från ATC kortet är ett ordspråk av Oscar Wilde som jag har på en kaffekopp här hemma. Dikten på doptavlan har min kompis skrivit, det var hon som hade beställt tavlan. Jag ska lägga ut hela texten på min blogg snart. Har bara lite mycket annat just nu.

Anonym sa...

Jaha, det var det du menade! :D
Jag fattade lite trögt. :)
Jag har skrivit ut texten från datorn på cardstock. Fonten heter Lucida handwriting och det är samma font som quickutz Marisa alfabet som jag har.