Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

söndag 6 april 2008

Lambretta - scrapmässan


Nu sitter man andra dagen och väntar på att kunna få lämna in tävlingsbidrag till utmaningen "Rock star". I helgen har jag hunnit göra 10 alster och ett minialbum. Får visa kort på de jag har gjort när jag kommer åt en digitalkamera. Det har då varit jätteroligt att få ägna en hel helg åt scrapbooking. Har fått se många nya saker och träffat en hel del människor. Sådant här ska jag vara med på fler gånger ;)

Inga kommentarer: