Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

söndag 16 mars 2008

SPLISH SPLASH... She was takin´ a bath

Detta är ett badaslter som jag har gjort om min brorsdotter Thea. Hon tyckte att det fanns för lite bilder med henne i min scrapbookingalbum, så då gjorde jag henne nöjd genom att göra detta alster :P Titeln kommer ursprungligen från någon gammal 60-tals låt ska jag tro... Har hört en version av den i ett e-card. Har gjort titeln genom schabloner och en guldig stämpelfärg.

Men i alla fall har använt mig mycket av dekorationer i detta alster - allt i badtema. Bubblorna som är runtomkring badbilderna på Thea är från ett babypapper som jag har klippt ut alla cirklar i från som jag tyckte passade bra som såpbubblor :) Det tog ett bra tag att lista ut hur jag skulle lägga ut varje bubbla så att ingen kant skulle synas från cirklarna. På kanterna har jag använda mig av Chipboards från "Once upon a time- kolletionen".

Texterna som står i bubblorna är tagna från ett Baby Nalle Puh-papper. Sen ser ni även att jag har gjort en liten dekoration med Baby Nalle Puh och Babby Nasse tillsammans med glitterlim och lite såpbubblorsdekoration. Försökte även göra min egna lilla figur som ska ha precis badat och har på sig en handduk.
Men den vart lite så där enligt min åsikt :P Men annars är det nog det här alstert som jag är mest stolt över hittills.


Inga kommentarer: