Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

söndag 16 mars 2008

We are family

Alstret som jag visar upp här är ett alster tillägnat mina syskon. Det är bilder från när jag föddes fram till "nästan" idag med alla fyra syskon (är tredje barnet i vår familj). Har utgått från den färgen som det fanns mest av i bilderna för ramarna till bilderna och det är som ni kan se blått. Bakgrundspappret har också spår av det blåa, men färgen som jag mest vill utgå av där var den beiga färgen. :P Har använt mig av rub-ons för att få dit ännu mer blommor i alstret än vad det redan finns i bakgrundspappret.


Inga kommentarer: