Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

söndag 16 mars 2008

LS NPG 06

Detta är ett litet alster om en grupp som jag var med i under min studietid på Luleå Tekniska Universitet. Vi i gruppen var anvariga att alla nya studenter skulle få en så trevlig start genom en massa aktiviteter där studenterna lära känna varandra och universitetet.

Som ni ser har jag utgått från kortets färg i val av papper. Lite synd att titeln inte syns så bra... Vet inte vad jag skulle ha kunnat ha i stället. Men det här alstert får se ut så här nu. Det svarta pappret som ligger som bakom kortet är en minneskort om man kan kalla det så där jag har skrivit lite saker som man minns från den tiden man hade tillsammans med den här gruppen. Kommer att sätta upp lite mer alster sen om studietiden. Ska bli kul att se hur de alstrerna kommer att se ut :)

Inga kommentarer: