Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

tisdag 4 mars 2008

HELLO SUNSHINE ...... Baby NR.2

Detta är senaste alstret som jag har scrappat i hop tillsammans med min brorsdotter Thea som också är med på detta alster. Hon har ju nyligen fått en lillebror (han är 6 veckor nu). Så då ville jag ju självklart scrappa en sida om dom.



Har inspirerats i detta alster av alla ränder som fanns med på Noahs bilder (det är så babyn heter). Sen har jag utgått från baksidan av det randiga pappret för att det skulle matcha varann.
Bakom bilden där Thea håller i Noah så har jag lagt en till bit av det randiga pappret plus ett guldpapper.
Dekorationerna som charmsen och leksakerna som syns på bilden har Thea fått sätta fast. Har i texten använt mig mest av rub-ons. Sen i vardera hörnet på den övre delen av alstret har jag använt mig av Mangnoliastämplar som jag vill ska representera Thea och Noah. Samma guld papper som jag använde som bakgrund på bilden med Thea och Noah tillsammans, har jag använt till Bakgrund till Magnoliastämplarna.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tack för titten hos mig!
Prinsesskronan är en transparent plastdekoration som jag fäst med glue dots.
Såna söta ungar, och en Thea här med =)
Ha en skön helg!
Hälsningar Maria