Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

tisdag 26 februari 2008

Magnoliastämpel


Idag på jobbet så lånade jag lite pennor från min avdelning och satt och målade den här stämpeln. Denna "Tilda" var den andra delen i mitt pris som jag fick i Änglafröjds tävling. Den första stämpeln kan ni se på min studentlayout. Har ni några bra tips på bra färgpennor som man kan använda sig av när man ska färglägga stämplar. Snälla skriv då en kommentar till det här inlägget eller i min gästbok.

Inga kommentarer: