Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

lördag 23 februari 2008

Sjung om lyckliga.... studentens dagar

Ja.... jag vet vart lite fel med titeln... tyvärr upptäckte man det efter man hade använt superstarkt lim på bokstäverna, det får väl duga. Hade tänkt att titeln skulle vara "Sjung om studentens lyckliga dagar. Men som ni ser på inläggets rubrik så vart det en liten annan titel.


Som sagt handlar detta alster om min student. Har utgått från det gröna och temat "studenten" i val av färger på papprerna, som tur var så hittade man ju papper med temat student på affären LAJM i Luleå. För att dela som upp pappersnyanserna så har jag använt mig så klart av ett gult och ett blått band för att matcha denna högtidliga dag. Ballongerna som syns på alstrerna är vattenballonger som jag faktiskt kunde blåsa upp lite grann utan att de sprack. Men tyvärr så fick jag göra hål på dom för att annars hade inte layouten rymts i mitt album. Flickan med studentmössan är en "Magnoliastämpel" som var en av priserna som jag fick när jag vann tävlingen som affären Änglafröjd höll. Stämpeln heter "Tilda med rosbukett" och det enda extra som jag har satt till är studentmössan som jag har ritat själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg.
Bokstäverna jag har på mina layouter är lite olika stickers eller thickers(som är i filt,eller vinyl eller dekorgummi typ)

jag handlar i en massa olika webbshopar :-)
Några favoriter är stellas.se och scrapaddicted.se
Känner du till forumet Scrappiz?Gå med där,där hittar du mer länkar till shoppar,tips mm
Fråga på bara om du undrar över nåt

Scrapsystrar sa...

Hallåj! Vad kul att du hittade vår blogg så jag kunde hitta din:-) Ska bli spännande att följa din utveckling i scrappandets sköna konst. Vilka härliga layouter du hunnit med att göra hittills, massor av skaparglädje, så som det skall vara. Ha det gott! /Åsa

Scrapsystrar sa...

Hej!!
Tack för kommentarer i min och syrrans blogg! :-)
Visst är det kul att scrappa!! Vad duktig du är. Studenten är ju en fantastiskt rolig dag så det är ju perfekt "scrapmaterial". Jättefin dubbel-LO!
Kram
Katarina