Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

lördag 23 februari 2008

Spanat in Rima

Nu har man shoppat lite på Rima inne i stan.
Hittade bland annat nya papper till mitt om man kallade BOM-album och till mitt kommande kändisalbum.




Dessutom hittade jag "ROCK KING" chipboard som borde passa jättebra till mitt kändisalbum.



Och så hittade jag några shyssta schabloner som man nog ska kunna ha användning av i sitt scrappande.



Så man kan säga att det vart en lyckad tur till Piteå för lilla mig :) Får se om man är dit någon mer gång och shoppar. Men de hade inte så bra med papper i butiken. Mycket om fanns där var redan sådant som man har köpt i Arvidsjaur. Men dekorationssaker hade Rima i alla fall och en hel del designblock också. Men tyvärr hade man inte råd till så mycket. Man måste ju tänka på att det är ändå ett tag tills det är löning :P

Inga kommentarer: