Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

torsdag 21 februari 2008

Gänget.... forever


Detta är mitt uppslag som jag har gjort om mina bästa vänner.
Ville som med papprerna, stickersen och rub-ons:en förmedla hur vår vänskap har uppstått och blomstrat. Vi alla är så olika men ända så kompliterar vi varandra :)
Som det står på första delen av uppslaget på en av stickerserna. "People have one thing in common - THEY ARE ALL DIFFRENT".
Lite synd är det att titeln "Gänget" inte syns på det blommiga pappret pågrund av att det är för mörka färger i pappret jämförelse med bokstäverna. Men titelordet forever syns då åtminstone. Angående det blommiga papprena och stickersen. Så kommer de från ett scrapkit, tyvärr minns jag inte vad det hete. Men något med friendship eller något annat likande skulle kitet kunna heta. Passade ju rätt så bra i alla fall till mina vännerbilder :) Ska nog försöka senare också göra ett alster med mina kompisar som jag har lärt känna under den tiden jag pluggade i Luleå.

1 kommentar:

joggemia sa...

Kul att du hittade till min blogg! Och tack för komplimangen. Tänk på att ALLA har varit nybörjare någon gång....det är en del av scrappingens tjusning att se hur man utvecklas med tiden. =)

Kram Mia