Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

onsdag 19 mars 2008

Jippie :) Min första scrappträff

Nu har jag anmält mig till Pysslarnas scrappträff/mässa som är den 5-6 april. Ska bli riktigt roligt att få träffa andra människor som tycker om att scrappa precis som jag.

Dessutom ska jag vara med på en workshop tillsammans med Theresa (Pysselgumman). Ska bli kul att få träffa henne i verkligheten. Man har ju hunnit vara in på hennes blogg några gånger och dessutom har man ju lite papper som hon har gjort :) Ni kan läsa mer om Pysslarna och deras mässa de ska ha i april om ni trycker på bilden som föreställer deras blogg-header.

Inga kommentarer: