Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

onsdag 2 april 2008

Namnskylt till scrapträffen i Luleå 5-6 april

Tillslut har man tagit sig i kragen och fixat namnskylten till träffen i helgen. Den vart riktig tjusig om jag får säga det själv.


Utgick i alla fall från färgerna som finns på tröjan som jag har på bilden. Sen till just nedre text utgick jag i från min ögonfärg. Sen allt de rosa/lila som jag har på namnskylten har jag just mest för att jag tyckte att de passa ihop med det bruna och gröna i alstret. Får se om man rent av kan vinna någon tävling på scrapträffen med min namnskylt.

Inga kommentarer: