Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

tisdag 24 juni 2008

Två tackkort



Dessa två kort gav jag till mina numera föredetta kollegor Sara och Berit som jag har haft nöjet att få jobba tillsammans med på Harens förskola. Den övre kortet fick Sara och den undre fick Berit, tillsammans med korten fick det också vart sitt doftljus som jag tyckte passade dem. Stämplarna är från Magnolia kollektionen. Riktigt förtjust i deras stämplar :) Tyckte att nu när det är sommar och allt att det passade bra med två stycken sommriga tackkort.

Inga kommentarer: