Om mig

Mitt foto
Norrbotten, Sweden
Tjej, född 1983, uppvuxen i en by utanför Piteå, pysslar en del, lyssnar på musik, gillar att se på film och tycker om att umgås med mina nära och kära. Här i bloggen kommer jag att prata om hur mitt liv är och om vad som intresserar mig som tex. film, musik och böcker. Men även lite grann om hur jag trivs att jobba som förskollärare.

torsdag 26 juni 2008

Storasysters födelsedagskort

Som ni ser har jag börja göra kort till folk också. Detta kort som finns här nedanför är särskilt gjort åt min storasyster som fyller 31 år i år. Jag hoppas att hon kommer gilla det. Precis som med tackkorten som jag skrev om i förra inlägget, så har jag på detta kort också gott på ett sommartema. Har på kortets kanter stansat med en stansmaskin om man nu kan kalla den det. Trollet är ännu en av Magnolias söta stämplar. Tyckte den passade bra till min syster Marie som har som alltid varit en lite pojkeflicka. Dessutom är hon ju pedagog precis som jag :)


Inga kommentarer: